Har blivit avritad 2 gånger på senaste tiden. Det första porträttet har bästa Anna Ileby gjort och det andra min söta instagramvän Julia Hedlund. Jag blir så himla glad! Så fint att någon tar sig tid att teckna ner en. Världens ära ju! Tack, fina ni!
Translation: Portraits by Anna Ileby and Julia Hedlund.









Detta inlägg har 2 kommentarer
Hvor fedt! De er bagge mega flotte 🙂
Väldigt fina!!