Blir ett snabbt litet inlägg för att visa mitt och Linas lilla gårdshus där vi ska bo i ett par nätter, hur fint? Vi är i Soller på Mallorca och hälsar på hemma hos Ulrika och Stene som driver ett helt underbart B & B här; In my garden Soller. Vi gjorde ett reportage hemma hos dem för Sköna Hem då de drev B & B i Mariefred men nu har de alltså flyttat ner till Mallorca för att skapa ett nytt liv och en ny oas för oss gäster. Idag är en sådan dag då man får nypa sig lite i armen för att man har ett sådant härligt jobb. Nu blir det en snabb dusch i det fina badrummet för att sedan knalla iväg till kvarterskrogen för att fira Ulrika som fyller år idag. Imorgon gör vi reportage ifrån deras hem till Sköna hem men jag kommer även att göra ett redaktionellt reportage för lovely life härifrån deras B & B innan jag åker hem. Hoppas solen även lyser på er där hemma!
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








