







Juli: En fantastisk månad på många sätt – resor till Berlin, Prag och Kreta, Marek fyllde 30 och hade en finfin fest, och jag umgicks med härliga stockholmare på söder och cyklade hem när solen gick upp. Åh sommar! // An amazing month in many ways – trips to Berlin, Prague and Crete, Marek turned 30 and hosted a great party, and I spent time with awesome stockholm people at Södermalm and rode my bike home when the sun came up. Ah, summer!



Augusti: Gick på pressvisningar och långa promenader. Besökte Gröna Lund och åkte karuseller för första gången sedan barnsben. // Went on pressreleases and long walks. Visited Gröna Lund and rode the rollercoasters for the first time since I was a kid.




September: Började i Malmö där en av årets bästa kvällar tog vid med Stina, Annie & Lina! Åkte vidare och firade mammas födelsedag och återvände sedan till vardagslivet i Sthlm genom att gå på Melissa Horns release konsert. Världens sötaste Julia föddes och månaden avslutades med en värmande tur till Bordeaux. // Started in Malmö where one of the lovliest evenings took place with Stina, Annie and Lina. Celebrated my mum’s birthday and then returned to everyday life in Stockholm by going to Melissa Horn’s release concert. Adorable little Julia was born and I ended the month with a warming trip to Bordeaux.



Oktober: Oktober var den finaste höstmånaden i mannaminne. Tog massor av promenader, ibland i sällskap av fina Lina. Fikade mycket på favoritstället Vurma och njöt av härliga höstfärger. // October was the most beautiful autumn month ever. Took lots of walks, sometimes together with my friend Lina. Had a few fikas at my favourite place Vurma and enjoyed the colourful autumn in general.




November: Paris! Åkte ner till baguettelandet en helg och mötte upp 3 vackra damer, det var oh so lovely! // Paris! Spent a beautiful weekend with 3 lovely ladies.


December: Jag flyttade ifrån underbara Stockholm, firade jul hemma i Skåne och flyttade sedan vidare till min kärlek i Berlin. Det känns fortfarande väldigt spännande och jag ser fram emot ett 2012 som Berlinbo. Tack alla ni som följer mig här, jag blir så varm av era fina kommentarer. Önskar er allt gott inför det nya året! // I left beautiful Stockholm, spent Christmas with my family in Skåne and moved to my man in Berlin. It’s still very exciting and I’m looking forward to a 2012 as a Berliner. Thank you all so much for following me here, and I really appreciate your lovely comments and feedback. All the best for then new year!








