I Stockholm, och har ägnat mig åt fotografering och bildredigering de senaste 48 timmarna. Fast tre andra saker har jag också hunnit med:
Frukost på Pom & Flora, deras ställe på söder. Den här saken ↑ var ny på menyn, och det som ser ut som kolasås är i själva verket någon slags lemoncurd som smakade ljuvligt tillsammans med macadamia crust och yoghurt. Päronen däremot, smakade exakt ingenting.
Och så har jag känt och klämt på kranar, måste bestämma mig snart. Samt bränt av ett pass på Sats som inte finns i Malmö, en får passa på. Men nu är jag tusen procent redo att åka hem igen!










