Igår vaknade jag efter en natt med feberfrossa. Jag är välsignad med att inte bli sjuk ofta. Så när jag inte förstår varför det gör ont i hela kroppen, huvudet värker och jag ve och fasa känner mig svag är just detta det enda jag pratar om. Och Fredrik konstaterar krasst att jag är sjuk. – Du är sjuk. Och ja, jag var frusen kvällen innan, Ella hade kommit hem från skolan och känt sig hängig och bägge tvillingarna är störtförkylda. Så jag spenderade gårdagen med att sova bort det och få rätt på min mail som också bestämde sig för att lägga ner. Idag är det lite bättre. Med både mig och inboxen. Men det är sämre med Charlie som måste till vårdcentralen. Jag trodde att han fått höstblåsor men när jag ringde sjukvårdsupplysningen så stämde det ändå inte riktigt med det han har. Så nu ligger jag i sängen och jobbar fram tills vi ska iväg. Och dricker varmt gott te från kungen av ekologiskt.








