Hej från ett höstigt Gotland!

Det är så himla fina höstdagar nu och här kommer några bilder från helgen. Jag tar det ganska lugnt för det mesta just nu och laddar inför förlossningen (bara 3 veckor kvar!), men i helgen gjorde vi en liten utflykt till Hesselby museijärnväg och kafé i grannsocknen Dalhem. Vår kompis Fia (Photo by Soph) hade utställning och vernissage där: Ur Jord - en hyllning till lantbruket och jordbruket. Det gamla rosa stationshuset är så fint! I Hesselby kan…

3 kommentarer

Slut på innehåll

Det finns inga fler sidor att hämta