Jag är tillbaka på kontoret och hjälper min vän och kollega med ett projekt för en kund jag inte jobbat med tidigare, så det känns väldigt kul!
Älskar moodboarden som är uppställd i lokalen, inspireras varje gång jag tittar på den. Tycker för övrigt det är fint att vara tillbaka här och jobba med ett grafisk uppdrag, känner att kameran måste få vila lite efter alla fotodagar på Bali. Jag har ju dock en hel del redigering kvar men det känns skönt att kunna varva sysslorna lite. 
Jag var förresten i Stockholm över helgen, och hann med utställningen med Anton Corbijn på Fotografiska, riktigt bra var det! Och önskade att denna bilden fanns som poster, men jag fick nöja mig med denna fina.








