










I går kväll kom jag och Nanna upp till Dalarna och den by där vi båda växte upp och gick i skolan. Så speciell och fin känsla att komma hit tillsammans så många år senare, och i ett annat sammanhang. I dag har vi förberett inför morgondagens bloggevent tillsammans med Mora Armatur. Jag älskar att få vara i de här miljöerna som känns så hemma för mig. Innan mörkret kom gick jag och Nanna en promenad i byn Östnor där Mora Armatur har sin fabrik. Ljuset den här kvällen var så vackert som det bara kan vara en sensommarkväll i just Dalarna. Titta in hos Nanna för fler bilder från dagen.








