
Idag bär det av till Skåne! Finaste Vickan ska firas med dunder och brak imorgon, pepppp! För övrigt så hade vi en liten bubbelsession här på redaktionen igår. Klockan 4 skulle vi skåla för att Sköna hem är så bra, och det slutade med att jag och några härliga kolleger satt kvar till 22.30. Så kan det gå, vi hade uppenbarligen mycket att babbla om…
Today I’m heading down to Skåne! Wonderful Vickan is turning 30 and that has to be celebrated of course. We had another celebration yesterday with Sköna hem. We were supposed to cheer at 4 pm, and the whole thing ended around 10.30 pm with me and some lovely collegues still sitting there. We obviously had a lot to talk about…
pictures from style essentials.








