Hoppas att solen lyst mycket och varmt på er den här fina hösthelgen. Har själv haft en stor varm känsla i både hjärta och mage. Älskar hemma. Älskar. Att få vara del av allt det här.
– Mamma, den här Skylandern är en jordgubbe. Inte en sån jordgubbe som man äter. Utan jord som man gräver ner döskallar i. Eller dinosaurieskelett. Sån jord. Och så är han en gubbe. En jordgubbe.
Precis Petter. Precis som du. Och jag. Vi är alla jordgubbar och jordgummor. Allihop.








