Idag åkte jag iväg med den rekvisita som var kvar från förra veckans sommarplåtning, bara några få grejer kvar att lämna nu och så är det ett par grejer jag vill köpa loss. Som den här glasburken från PB Home (första bilden), är den inte ljuvlig? Passar som en smäck i köket och locket är, precis som mitt köksbord, svarvat och helt matt. Älskar. Hann lagom hem tills regnet började ösa ner men inte gör det mig något för nu är det skrivjobb som gäller fram till onsdag när jag ska susa iväg på nästa jobbresa, den här gången till vännerna the Norrmans i Köpenhamn. Håll utkik, det lär komma ”behind the scenes” i slutet av veckan. Ha det gott!
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








