Fina Ida Magntorn kom på besök idag, hon har en sprillans ny bok på gång och ville ta lite bilder hemma hos mig till den. Boken handlar om återbruk och hållbarhet och så klart inom området inredning. Ska inte avslöja vad hon tog bilder på utan det får ni se sen när boken kommit ut senare i år. Ha det gott!
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








