Vi börjar återkomma till livet här och hoppas på att den där semesterfeelingen snart ska infinna sig igen. Igår var vi iväg på stan i några timmar och så skönt det var att bara komma bort, liksom som en omstart från det som varit. Vi shoppade och passade även på att träffa farmor och farfar lite snabbt och kom sen hem till en härlig sommarkväll. Det bästa av allt var att Valle låg kvar i sin säng precis där vi lämnat honom och verkade inte ha saknat oss alls, kanske han tyckte det var skönt att få vara ifred till och med? Det värsta är ju över så nu behöver vi inte byta omslag runt örat hela tiden och han har även trappat ner med smärtstillande, det är dock fortfarande 10 tabletter om dagen som han tar men imorgon är det över även med dem. Och på fredag ska stygnen tas bort! Vi bakade pizzor tillsammans som vi sedan grillade ute i trädgården, blev helt galet gott. Och så mysig matlagning tillsammans med barnen, det gör vi om snart igen.
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








