Jag påbörjade ett superroligt projekt den här vecka, jag ska styla en pressvisning för en kund till en kund som ska hållas under Formex-veckan och idag möttes vi upp för att kika på lokalen där denna visning ska hålla till. Och, wow, det blev kärlek vid första ögonkastet, så himla, himla fint! Det är ett lite sisådär småhemligt projekt ännu så länge så jag väljer att inte säga mer än så just nu men i slutet av augusti får ni se resultatet, det lovar jag. Fin fredag på er!
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








