Den här fina boken damp ner i min brevlåda härom dagen. Det är Ida Magntorns nya bok ”Ett hem med omtanke” som handlar om det hållbara hemmet. Boken är fylld med fakta och små tips om hur man lever lite mer miljövänligt hemma och så klart ackompanjerat av vackra bilder som Ida själv har tagit. Ett av hemmen som Ida plåtat för boken är mitt eget och så glad jag blev av att se att jag fått finfint sällskap bland annat med så många bilder från den vackra patriciervillan i Komstad där jag bott. Även omslaget är därifrån, kolla väggfärgen, är den inte magisk? Önskar Ida lycka till med boken och funderar lite på vad nästa bok ska handla om. Fin kväll på er!
strenghielm
Jag heter Mari Strenghielm och jag bor i en gammal skärgårdsvilla på Dalarö tillsammans med min man, våra barn och husdjur. Jag jobbar som inredningsstylist och fotograf samt har bloggat sedan år 2010. Bloggar om både mitt jobb och mitt privatliv men det mesta har någon slags förankring till inredning.
Numera hittar du bloggen här.








