Söndag betyder en summering av sådant jag har gillat lite extra den senaste veckan.

Artilleriet levererar som vanligt. Denna gång är det julstämning för hela slanten.
Snyggaste outfiten hade (som vanligt) Karoline. Tröjan blev jag så förtjust i att jag klickade hem den direkt från hennes shop.

Josefin Hååg har besökt Anna Lerinders studio och jag blev så inspirerad av färgpaletten.

Le kiosk har fått in ett detta fina förkläde i färgen sea green.
Och så ska Residence lansera ett bookazine på engelska. My Residence kommer att ges ut årligen under möbelveckan i februari och jag längtar redan.
Hoppas att ni har haft en fin vecka!








