Förra veckan stylade jag som bekant Shirley Clamp för Vikt Väktarna. Shirley är inte bara en underbar och rolig människa. Hon är dessutom ett "big fan" av Lite Kalabalik. Här är hennes favoriter!
Och i morgon ska jag och denna och denna och denna och denna goa tjejen på Lite kalabalik och Sid Sid dag i Ystad. DET ska bli så nice! Framför allt för att jag ska få hänga med sköna tjejer en hel dag(vilket jag förvisso gör hela dagarna ändå..) och prata mer eller mindre vikitiga saker OCH för att jag äntligen ska få träffa denna spännande tjej.









Detta inlägg har en kommentar
Och som jag längtar efter att träffa er!!!