Vår senaste styling till Le kiosk/Senast inköpta barnplagget till lillasyster från Zara baby/Dagens frukost
Hoppas att Du får en fin och vårig tisdag! Jag ska ta tag i ett nytt Sandberg uppdrag, dricka kaffet på balkongen och i eftermiddag blir det våfflor på barnens förskola. Fint att få vara med. Och just det! Le kiosk har fraktfritt hela veckan lång.
Hej hej!











