Nu har jag rensat garderoben igen. Maila nannavanberlekom@gmail.com om du är intresserad av något. Alla priser är inklusive frakt.
Aprikosfärgad skir långklänning från Monki, stl M, aldrig använd. 300:-
Grön klänning från HM, stl 36, använd men i fint skick. 250:-
Skimrande mörkblå tröja från Lindex, lappen bortklippt men tror det är stl 38. Knappt använd. 220:-
Svart klänning från Weekday, perfekt att ha under en öppen kimono tex, stl M, 150:-
Skärningen i ryggen.
Svart klänning från & Other Stories. Superfin, stl 38, knappt använd. 350:-
Träskor med klack från Moheda, superfina men använder dem knappt så nu hoppas jag att någon annan vill ta över dem. Stl 37 (men jag har vanligtvis 38). 450:-
Det var det! Förlåt mig för snabbt tagna oinspirerande bilder… återkommer snart igen. Hoppas du får en fin måndag
<3








