När jag var uppe i Östersund passade jag på att hälsa på Emilie och Hilding. Emilie är världens finaste och Hilding är världens charmigaste och de bor i det mest lekfulla och fina hemmet. Önskar att jag bodde lite närmre så vi kunde hänga lite oftare. Önskar även att jag hade haft bättre objektiv för hemma-hos-fotografering, men det får bli en annan gång. 🙂
Translation: When I was in Östersund last weekend I visited my friend Emilie and her cute Hilding. It was so good to see them and they have such a lovely home!





















Detta inlägg har 6 kommentarer
Åh gud vad fint hon har det. Så färggrant! 🙂
Så underbart färgglatt.
Gud så fint.
Åh, vilket härligt färgglatt hem – ett hem man blir glad av att se. Och vad fina bilder!
Ha det gott 🙂
Orh en dejlig og glad indretning! Så fint 😀
Vilket fantastiskt hem. Jag pinnade de direkt, för det var en sån fin inspirationskälla.