
Eftersom jag varit så duktig och slutat snusa så gav jag mig själv en liten present idag. En parfym. Parfym är så väldigt svårt tycker jag. Men den här luktar magnolia, och det kändes liksom helt rätt, vem älskar inte doften av magnolia liksom?
Translation: Bought myself a new fragrance today. It smells of magnolia and I love it!









Detta inlägg har 3 kommentarer
Åh, den doftar ljuvligt!
En väldoftande parfym förgyller dagen och doftar så mycket godare än nikotin 😉
Kram
Helt rätt gjort! 🙂
Well done, giving things up is hard. Magnolia, lovely!