











Kära, underbara, ljuvliga sommar! Du har behandlat mig så väl att jag är dig evigt tacksam. Du ligger i toppen av de bästa somrarna, helt klart. Trots att jag i början av sommaren knappt trodde jag skulle få något gjort så har jag både hunnit med Köja, Fårö, Nice, Östersund, Köpenhamn, Skåne, Värmland och Västkusten och alla minnen ligger och bubblar i varenda liten vrå av min kropp. Idag kändes det som om min höst började på riktigt, och det är helt okej, men sommaren hänger kvar i luften, och det är också helt lugnt känner jag. Kan tänka mig några fler takterasshäng liksom.
Translation: This has been one of the best summers! So greatful!!









Detta inlägg har 8 kommentarer
vilken himla drömsommar!!! hoppas förresten din första dag på wks var fin. puss
Ja, tack, den var fin! Och grattis till dig, bästa du! Hoppas du kommer trivas bäst!
Så himla fina bilder! Lite ledsen att vi inte hunnit ses, och att inte Isabella fått träffa dig. Hoppas dock det inte dröjer alltför länge. Puss <3
Åh, hoppas oxå det blir snart. Vill träffa gulliga Isabella!
Helt fantastiska bilder på en fantastisk sommar!
jag maste bara saga att du tar sa himla fina bilder!
Tack, söta! 🙂
Den där hatten alltså. Åh!