
Jag älskar, älskar, älskar min nya drinkvagn! Det var Christian som hittade den i en affär i Karlskoga där de säljer tillfixade begagnade möbler, efter att jag nämnt att jag letade efter en drinkvagn. Karaffen, vasen och aftereighthållaren är fyndade på loppisar, vinglasen var en present från Christian (japp, jag har en hemskt bra kille ), och vinet är mycket gott! 🙂
Hoppas ni alla får en fin fredag kväll! Själv ska jag på picknick och senare Trädgården, kanske vi ses där?
Translation: Actually I don’t know the word in english for the piece of furniture above (anyone?), but I love it so much! Christian found it for me in a secondhand shop. So greatful! 🙂 Hope you all get a lovely friday evening!









Detta inlägg har 5 kommentarer
men guud. helt perfekt.
Jisses vad fint! Du får gärna bjuda på ett glas när jag kommer ner i slutet av oktober 🙂
Men åååh så fin!
Men dafuq?! Jag BOR i Karlskoga och har missat den där vagnen helt och hållet! Vet ju till och med vilken butik det är, vad ledsen jag blir… Grattis till din nya drinkvagn dock, den är smashing 🙂
Det heter ”bar cart” eller ”tea cart” (beroende på vad du bjuder på :)). Superfin!