
Min skola har startat en insamling som jag hoppas och ber att ni vill vara med att stötta. Busenkelt att klicka här och skänka en summa som går till kampen för att alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet. Kom igen kompisar! Puss!

Min skola har startat en insamling som jag hoppas och ber att ni vill vara med att stötta. Busenkelt att klicka här och skänka en summa som går till kampen för att alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet. Kom igen kompisar! Puss!
Detta inlägg har 2 kommentarer
Klart man är med och stödjer, ett bidrag är skickat från mig! 🙂
Hurra! Tack!!