För ett tag sedan fick jag en förfrågan om färgglada gympaskor. Så här kommer lite tips.
Ni 3 som vann ett par Ecco Viom Racer i vår tävlig för ett tag sedan, kan ni, snälla maila mig era adresser mia@miaanderberg.com Vi har haft lite strul med att se era mailadresser.

Snyggt till allt i vår och särskilt till svarta kläder!




Din Sko

Zara



Malin på mitt kontor är höggravid och så fin i sina bekväma Puma.

Det är t.om snyggt till festklänning! Iselin Steiro i slitna Converse.









Detta inlägg har en kommentar
Dom GULA -> superfina