I dag ska jag hinna med att klippa mig. Så ni får ta del av mina bilder som jag tar med till frisören. För visst har vi väl alla bilder som vi med "please…" i blick visar för våra frisörer?



I dag ska jag hinna med att klippa mig. Så ni får ta del av mina bilder som jag tar med till frisören. För visst har vi väl alla bilder som vi med "please…" i blick visar för våra frisörer?



Detta inlägg har 2 kommentarer
snygging….do it …jag faller oxså för alla snygga modellers hår…har alltid en bild från tidningen utriven med till världens bästa frissa matilda på genko i malmö….;)
Ja, det är jag helt säker på att du skulle vara ursnygg i! Kram och Glad Påsk/Malin