Caroline de Maigret har helt rätt stil. En egen stil. Hon fångar upp en trend, rutigt samtidigt som hon klär sig tidlöst.
Och det bästa med den här outfiten är ju att allt går att hitta olika varianter på i en second hand butik. Man måste bara ge sig lite tid att leta runt. Och då kanske man hittar lite annat med.
Eller varför inte bara gräva lite i din egen garderob? De brukar ju innehålla lite av varje.
Fred










Detta inlägg har en kommentar
Riktigt snyggt! Så skulle jag gärna se ut i höst.